Kariéra

Našich spolupracovníků si velmi ceníme, proto je naším cílem jednat s vámi slušně a poskytovat vám plnou podporu při vaší práci.

  • Budeme s vámi jednat slušně a zdvořile.
  • Slušnost a profesionalita jsou našimi základními hodnotami, nechceme prodat neinformovanému zákazníkovi, ale opakovaně dlouhodobě prodávat dobře informovanému zákazníkovi.
  • Poskytneme vám plné zaškolení a rozvojový plán, což vám pomůže budovat úspěšné podnikání.
  • V rámci zaškolení vám dáme důležité rady vztahující se k vašemu zdraví a osobní bezpečnosti.
  • Pomůžeme vám stát se kompetentním a všestranným obchodním poradcem.
  • Během prvních týdnů naší spolupráce vás seznámíme s naším systémem, představíme vám naše produkty a partnery a ukážeme vám jak pracovat s příslušnými dokumenty, abyste mohli poskytovat ten nejlepší zákaznický servis.
  • Při spravování vašeho portfolia s vámi budou spolupracovat naši zaměstnanci. Zúčastníte se prodejních a technických školení, během kterých vám poskytneme praktické a užitečné rady, jak budovat a udržet své portfolio.
  • Poskytneme vám potřebnou technologii a dokumentaci a poradíme vám, jak získávat a udržet si kvalitní zákazníky, aby se váš obchod efektivně rozrůstal.
  • U nás můžete využívat vlastní techniku, pronajmout si ji od nás nebo využít výhodného financování k zakoupení vlastní.
  • Budeme vás informovat o veškerých změnách týkajících se produktů, procesů a příležitostí ke zvýšení vašeho výdělku.
  • Pokud budete mít jakékoliv dotazy či problémy, budeme je co nejrychleji řešit.
  • Pokud budete mít problém se vztahy k zákazníkům nebo našim spolupracovníkům, rádi vám pomůžeme a můžete se obrátit přímo na manažera společnosti.
  • Dobré obchodní výsledky vám zajistí pravidelnou a rostoucí odměnu.
  • Budete mít přístup ke všem novinkám, novým produktům a postupům, ke komunikačním kanálům, jichž můžete využít k vyjádření svých názorů.

Na oplátku od vás očekáváme, že budete pracovat jako zodpovědný obchodní poradce a budete dodržovat následující pravidla

  • Očekáváme od vás, že svou obchodní činnost budete vykonávat zodpovědně, srozumitelně a s respektem.
  • Vždy dodržujte předpisy a zásady osobní bezpečnosti.
  • Očekáváme, že budete zodpovědně vést a rozvíjet svou zákaznickou síť. Znamená to, že budete dodržovat rady a pokyny, které se týkají našich obchodních postupů, zodpovědného poskytování služeb, dbát na to, aby zákazníci a jejich spokojenost s našimi službami byli vždy na prvním místě.
  • Zákazníkovi vždy jasně vysvětlete, jaké závazky na sebe při uzavírání smlouvy bere, dbejte na to, aby dobře rozuměl produktu, obchodním podmínkám a službě.
  • Při poskytování každé půjčky vždy zhodnoťte zákazníkovy schopnosti půjčku splácet a řádně vyplňte zákaznické dokumenty. Přesné informace o zákazníkovi nám pomohou být zodpovědným zprostředkovatelem půjček.
  • Jasně zákazníkovi vysvětlete všechny možnosti splátek.
  • Buďte připraveni řešit problémy a jiné situace s vašimi zákazníky, pomůže to vašim budoucím obchodům.
  • Jednejte na základě pokynů a rad ze strany našich manažerů a partnerů, a pokud si něčím nejste jisti, zeptejte se.
  • Využijte příležitosti a poskytněte nám názory a návrhy prostřednictvím komunikačních kanálů, které máte k dispozici.
  • Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pokud máte komentář, nápady na zlepšení, sdělte nám je prosím a buďte součástí úspěšné, rostoucí firmy.

Zavolejte nám nebo napište e-mail

+420 778 778 262 spoluprace@obchodnibrana.cz

...nebo vyplňte formulář a my se vám ozveme.